Bonjour!

En vecka har jag nu bott i Frankrike men det känns längre, förmodligen för att alt är nytt och att man inte behöver hålla tidschemat så tight. långt ifrån stress och jobbiga saker, allt löser sig helt enkelt=) Började dagen med en god frulle + e3n löpartur, typ alla löptränar tydligen här haha, speciellt vid flodkanterna, nice nice, efter det duschade jag och gjorde iordning mig i hundra åttio så där och var så klart 10 min försenad iaf, tror mina kamrater här börjar lära sig mina små sena ankomster men de är då glada för de=) mötte iaf upp americanarna två killar på tågstationen sen mötte vi de andra, gick på museum och såg mkt fina skulpturer och tavlor som var väldigt gamla., kansake borde läsa lite mer fransk historia, vackert för ögonen var det iaf=) därefter gick jag och shoppade lite, mina första converseskor faktist! trodde jag aldrig men visst, rea på dem med så det var fint 50% discount=P sedan hittade jag mina svenska vänner som bor här på Atale på HM av alla ställen haha, så vi gick och köpte lite vin, en flaska rose för 25 svenska kronor,. fint, så nu är jag tillbaka och är seg. blir lite club i aftonen men först äta och frossa i lite chocklad och plugg., BON SOIR!

Kommentarer
Postat av: Anna-karin

Skönt att det inte är så stressigt för dig, det behöver du.Puss mamma

2011-01-09 @ 20:07:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0