BON SOIR!

Hejsan! Just nu är jag riktigt trött, efter en dag i skolan tre timmars föreläsning vilket egentligen var mkt enkelt, skolan är enkel, men alla nya intryck gör en så trött på kvällarna. Kanske är det löpaturen som säger sitt i kroppen med, men ärligt jag har aldrig någonsin vart med om ngt så vackert. snacka om kvalitetstid -en joggingtur på 40 minuter längst garonnes kanalen, som är sjukt lång och över den går det flera vackra broar. Husen ligger vid sidorna uppe på flodbanken vilket gör det till otroliga attraktiva hus, värsta feta balkonger. Efter det åkte jag in till stan, mötte upp jenny och Alex, kollade lite i alla affärer, el hälften kanske och sedan åt vi Crepes (typiskt franskt) på ett litet ställe. åkte hem med tunnelbanan (metron) och nu är jag här, trött som tusan, men läser lite och njuter av egentid, Alex och jag planerar att dra till paris ngn helj snart framöver, vi tänkte besöka bland annat versaille..
Vi har även en vän här som har bil så vi kan ta oss till barcelona när det blir lite varmare. det skifftar en del men idag var det fantastiskt soligt och varm, vår i luften helt enkelt.
Imån blir det skola sen är vi lediga från tors eftermiddag. hoppas ni har det bra därhemma tänker på er!

Kommentarer
Postat av: Anonym

2011-01-06 @ 15:58:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0