Packa packa Alex kappsäck

Tjenis! Har dragit mig för detta ett bra tag. Man vill ju inte glömma något, men och andra sidan är det Frankrike jag ska till, ett EU-land så bara jag får med mig en min Häst Tidning och en dagens industri så är jag nöjd. =)
Blir en del böcker eftersom jag ska läsa nationalekonomi på distans där nere, galen är jag men friskt vågat, friskt satsat, lite mer vunnet än förlorat=) Fick en bok av mamma i julklapp- Tänk Positivt - funderar om det kommer bli godnattsagan om nätterna höhö=)

Men som sagt lättast för dels familjen att följa mig här så att mina facebookuppdateringar inte blir för många är väl redan en etablerad facebookmissbrukare, ush, kram kram och på återseende=)

Kommentarer
Postat av: Anna

Hej systeryster. Resan kommer att gå jättebra, jag är heeelt övertygad om detta. :-) Ska bli roligt och spännande att följa dig här... du får titta in i min blogg emellanåt också.

Stor kram

2010-12-29 @ 15:19:55
URL: http://www.dkhedda.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0